be with you

می نویسم، برای تو...

be with you

می نویسم، برای تو...

سلام

اصلا حوصله ات را ندارم

باران:
     به هر شکلی که می تواند ببارد.

پرنده:
     روی هر شاخه ای که دوست دارد بپرد.

تو:
     هر طوری که دلت میخواهد حرف بزن.
      دیگر هیچ چیز اهمیت ندارد.

من:
       عقلم را از دست داده ام!!!

*من دچار خفقانم
                من به تنگ آمده ام از همه چیز
                                                بگذارید هواری بزنم

من به دنبال فضایی میگردم لب بام
                                سر کوهی.دل صحرایی 
                                                   که در آنجا نفسی تازه کنم.
....
 http://www.silvestre.persianblog.com ( به روز شد)
به امید دیدار

سلام
عشق:
نمیدونم. فکر میکنم نمیشه وجودش رو انکار کرد. البته باید دونست عشق و وابستگی خیلی باهم فرق دارن وابستگی یعنی نیاز یعنی ضعف ولی عشق...
عشق میتونه یه انگیزه خیلی قوی واسه هر کاری باشه.البته احتمالا تا وقتی مخفی نگهش داری. اگرم نشونش بدی ۲ حالت ممکنه پیش بیاد. یا میزنن تو سرش.یا تحویل میگیرن. که خوب این دو رو هم با توجه به ظرفیت افراد میشه به چند قسمت تقسیم کرد.
بدترین حالتش اینه که تحویل نگیرن و عشق تبدیل شه به نفرت . خیلی بده
بهترین حالتشم که ...
خلاصه اینکه خدا صبر بده.

یادمه وب لاگ نویسیم رو با با این شعر شروع کردم:

ستاره ها را میبینم

هر شب

با آنکه دورند

اما تورا در روز هم نمیبینم

کاش ستاره بودی

حالا که قراره یه مدت نباشم 

 دوست دارم بگم:

یادمان باشد:

همه

زیر

یک آسمان

زند گی میکنیم.

زندگی را برای هم شیرین کنیم

موفق باشید
واسم دعا کنین
به امید دیدار

http://www.silvestre.persianblog.com